Life 2.0 in music

2014-01-21 @ 00:14:00
 
 
 
Och denna självklart. För det är två av Sveriges finaste människor i en och samma video. 3.27 minuters ren njutning. Jag är så lycklig att jag har de här två människor i mitt liv, även fast jag inte ingår i någon av deras. Men dom hjälper mig genom vardagen, speciellt Håkan. Världens mest fantastiska Håkan. Så himla omedveten om vilken skillnad han gör för mig och så många andra. Jag undrar hur jag någonsin ska kunna bli kär i en annan mänsklig varelse när Hellström finns. Han har redan fångat mitt hjärta och inte kommer någon någonsin komma upp till hans nivå. (eller för att vara ärlig finns det faktiskt en. Erik Rapp, men han attraheras tyvärr ej av mitt kön. Vill inte säga tyvärr eftersom han är med och krossar heteronormen men eftersom jag är djupt kär i honom känner jag behov av att använda det lilla ordet) Jag hoppas det en dag kommer vandra in en människa i mitt liv som gör mig lika varm i kroppen som Håkan och Erik. Tills den dagen kommer klarar jag mig med youtube och kommer aldrig dagen så finns det ju faktiskt choklad. Mmh, choklad. Nu måste jag sluta svamla och sova, för jag har fysikprov imorgon. I do really love when verkligheten slår mig i ansiktet. :-)
Ta hand om er, love / melan
 


Gick in efter att jag publicerat inlägget för kände så stort behov av att ha med Erik, snälla bli min
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0