Att öppna sig för någon som tycker om en stängd

2014-03-23 @ 17:23:21
jag vill berätta för dig att jag ljög när jag sa att jag aldrig känner och att "Amelia Degerman blir aldrig kär". Men du vill aldrig lyssna. Du vill aldrig höra när jag säger att jag inte ångrar någonting, men att jag vill göra om allt från början. Att jag vill ha en andra första kyss.
Jag kanske inte förtjänar en andra chans och jag kanske inte förtjänar din kärlek, men jag vill inte gå utan att fått min sanning sagd. För jag vet hur det är att ångra sig. Att komma försent, förklara försent, känna alla känslor försent. 
men det är sån jag är. Och jag hoppas du kan älska mig, trots att det är försent. 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0