Smink 2.0

2014-03-08 @ 12:09:57
Något jag tycker är otroligt roligt är att sitta i timmar och leka med olika nyanser, färger, mönster, osv.. Om jag hade valt gymnasie NU hade jag lätt valt styling, önskar så mycket att jag vore sån som kunde följa mitt hjärta istället för att lyssna på "på det får man inga jobb"/"det är ingen riktig utbildning". För jävlar vad jag just nu vill ha en framtid som stylist, tycker det är så fruktansvärt himla roligt. Men aja, vi får se vad som händer i framtiden! :-)
Så häromdagen körde jag en liten make, i brist på annat.. 
Delar den med er! (trots att min hy ser svinblank ut haha och ögonbrynet fuckar lite, men aja det är inte det jag lägger ut bilder för lol)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0