Två steg fram, ett bak

2014-05-02 @ 10:11:22
Hejsan! Nu var det ett tag sedan jag hamnade här för att skriva till er men främst mitt framtida jag. Men har haft så himåla mycket för mig. Förlorade dessutom all min motivation eftersom jag tänkte skriva ett inlägg med en himla massa bilder från allt som hänt sista tiden, men efter en promenad runt sjön och ett misslyckat känslognabb hamnade min telefon i vattnet. Mindre lyckat måndag säga, men jag hoppas den samt mitt lakersskal har det bra som sjöjungfruer på botten av växjösjön. Det vill säga, alla dessa underbara, groteska men minnesfyllda bilderna försvann med vågorna. Haha, bokstavligt talat.
Men kom fram till att problem är till för att lösas, så fick låna en telefon<3 och ordnade nytt simkort. Får bygga ihop ett nytt skal och skaffa nya bilder och skapa nya minnen så är allt back on track!
nu ska jag strax ut och springa i skogen, skulle egentligen ha kört två Killing pass på badhuset men valde efter ett samtal tog jag förnuftet till fånga och avbokade dom. 
JUSTE! har blivit blond också Och gjort slut med människor i mitt liv som inte ville mig väl. Många besluts har tagits, men det känns som att jag är på väg mot ljusare tider.
Ha det bra sålänge så hörs vi nog snart igen, kramisar!
Kommentarer
Postat av: tessie

vill ha mer pepptexter, eller texter om sånt som är så fint fast man går sönder lite iaf.. det där du är bra på att skriva helt enkelt

2014-05-12 @ 23:33:36

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0