Godlingar<3

2015-04-20 @ 11:27:58
Hej!! Länge sedan jag skrev ett inlägg om min vardag så tänkte slänga upp en nu. Sitter nämligen på tåget så har inte direkt något bättre för mig. 
Först och främst vill jag skicka ett stort TACK till alla som ger mig komplimanger för mitt skrivande. Det betyder faktiskt jättemycket, blir verkligen glad över dom. Sätter så himla mycket press på mig själv gällande saker jag har intresse i och jag älskar att skriva av mig känslor, men publicerar inte så mycket av det jag skriver då jag tycker allt är _kasst_. Har jättesvårt för att acceptera att någonting jag gör duger, så som sagt, tack så jättemycket för era gulliga sms och kommentarer här och där. (Och förlåt mormor för att jag gjorde dig orolig med senaste inlägget haha<3)

Idag har Degerman studiedag så den spenderar hon åt att åka till Kalmar över dagen. Ska luncha med mina stagg-favoriter och sedan bara försöka träffa så många som möjligt. Fylla på kärlekslagret och tömma kroppen på saknad är väl tanken. Ikväll ska jag och Alexander se fast & furious 7(!!!) skamligt att jag inte sett den än, men så är det när 0% av ens vxo-vänner vill se den med en haha. 
Slänger upp en snapchat-bild tagen exakt nu, såhär mycket swag har jag idag ;PpP


 puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0