Känslor är inte min grej

2015-05-30 @ 23:12:44
Det finns två anledningar till att vara ärlig om sina känslor, både för sig själv och den man har känslor för.
1. känner inte personen detsamma tillbaka, fine, då har man gjort vad man kunnat. Finns inte särskilt mycket mer att göra än gå vidare. Blir 100% gånger lättare att släppa det då eftersom det lilla hoppet är det som äter upp en om nätterna. (OBS. Säger inte att det bara är att rycka på axlarna och gå vidare, är fullt medveten om att det fortfarande kan ta sin tid och kan vara hårt ett tag, men i slutändan är det lättare så)
2. Känner personen detsamma; GRATTIS! Lycka till från och med nu ;P haha nä, men ärligt talat, såå skönt att få lätta hjärtat. 
Jag gjorde faktiskt det häromdagen och TACK Anna Salo för all hjälp med det, hade aldrig gjort det om inte du varit där. Tack för att du finns för mig, hjälper mig, skrattar med mig, kramar mig när jag behöver och för att du är den du är. Fantastiska Salo, tack för att du skriver töntiga rim och söker på kärlekslåtar från lilla Melodifestivalen om det är vad som behövs. Samtidigt som du trycker på skicka åt mig när det är vad som behövs då jag inte klarar av att ta det steget själv. Sist men inte minst, tack för att jag får tröstäta gurka hos dig ❤️ (PS. Kom på ett bättre avslut "jag vet detta låter gay, tänkte bara komma fram till att jag tycker om dej" hihi<3)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0