Hoppträning...!

2010-06-10 @ 22:31:31
Börjar att berätta om hoppträningen med Salo.
Han var underbart fin & det var ju faktiskt andra gången jag red honom, det är ju inte så enkelt att hoppa upp på en häst o bara rida? (neej) Jag hade ett skarpade bett idag & det gick jätte bra. Först tyckte han kedjan var jätte jobbig så vi tog av den o då blev det jätte bra. Han är värkligen jätte maffig att  rida, skit skoj! Han är som en liten storhäst! Han tog massa fina språng men ibland hann inte jag med (kan ju inte han så bra än) men sånt övar vi ju bort. Jag är jätte taggad på att träna han mer, han var jätte rolig. Han är så personlig oxå & så j*vla söt! Värkligen jätte jätte fin.

Alicia red jullan idag o det såg fint ut. Putte red jag med ida (förvånade?(A'') först var vi i ridhuset för det regnade men det var så tråkigt där inne så vi stack ut endå. (tänk på dom som inte har något ridhus!) så det blev bra ändå men vi blev lite blöta, men vem bryr sej? Lite vatten skadar väll nt? (;


Det ändå med att om jag vill träna mer med Salo så måste jag ställa Jullan någon annan stans där någon vill rida henne. Ett måste är att det är någon jag känner eller någon jag känner, känner. Bhuu, jobbigt beslut! ://




21 dagar kvar! (L)
Kommentarer
Postat av: w

SVAR:

Det ska jag göööra! Saknar dig redan din lille plutt :D!

Ska du sälja Jullan/hyra ut henne :(?

2010-06-11 @ 10:25:22
URL: http://wibah.blogg.se/
Postat av: tezz?(a)

fyfan va jobbigt :(



& ursäkta, men judy böev helt cp när ni kom, därför va jag sjukt tråkig xd

<3

2010-06-11 @ 11:20:15
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: Amelia

sv: jaa ):



haha, okej (; men det var inte för dej som det var tråkigt utan det är allmänt tråkigt där inne ;) <3

2010-06-11 @ 21:58:36
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv Wilma:

& jag dej :DD!



Jag vet inte hur det blir men jag vill inte sälja henne ): <3

2010-06-11 @ 22:02:43
Postat av: tezz?(a)

okej, jo de är rätt drygt där inne ;s



men jag fattar fortfarande inte varför hon blev så :o

vägrade komma igång i både trav och galopp i höger varv, men vänster va helt okej ;o



men fan va jobbigt me jullan :(

fast jag vet att alicia är jääääättte intresserad, vill du ha ut henne på foder så kan ni ju snacka ? ;)



kan ju försöka rida tsm ngn annan dag ? xd



<3

2010-06-11 @ 22:15:39
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0