dagens.

2010-09-01 @ 16:07:12
Dagen ser ut ungefär så här.
  • Skolan. Färdigt.
  • Rida Vindens Love Potion.
  • Rida Julia.
  • Rida Barva. Det blev ändrade planer då hennes ägare var tvungen att jobba.
  • Jogga.
Skolan var helt okej, med en toppen klass. Fick Biologi läxa men den gjorde jag klart i skolan. Vi har en lektion som kallas läxläsning då vi får göra läxorna. (Y)
Nu väntar jag på att mamma kommer hem så jag kan åka till stallet, då jag ska rida Putte & Julia, sedan ska jag jogga Eller cykla en runda. Jag vill bli smal. Dock kommer jag alltid ha feta lår, men dom består 98 % muskler. Men endå, jag vill ha smala lår. Fick även idag höra att jag är perfekt, jag kan lova jag är inte det.
Nu ska jag plugga lite spanska, ta något & käka, utan fett & fortsätta vara Operfekt.


jag är inte lik, henne. ;)
Kommentarer
Postat av: "moster"

Du är perfekt som du är gumman. Blev tröjan bra? Puss och kram

2010-09-01 @ 18:36:56
Postat av: Amelia.

tack, den blir perfekt. :)

2010-09-01 @ 21:21:22
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: tezz (a)

käft din lilla unge.

du är PERFEKT och har inte feta lår !

puss

<3

2010-09-02 @ 21:14:29
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0