Inlägg 2- en bild på mig och fem saker om mig

2011-12-17 @ 12:47:22
image description
♥ Jag älskar att bli kallad "lilla gumman" av vuxna, då känner jag mig liten och oskyldig. Alla promblem går att lösa lixom!
♥ Jag hatar att sova. Känns som jag missar en massa..
♥ Jag hade en forbi mot att vara smutsig om händerna, just nu bara ogillar jag det! Tidigare så var det så att jag tvättade händerna så fort jag kände mig smutsig & ännu tidigare kunde jag stoppa händerna i munnen om dem kändes skitiga-HUR ÄCKLIGT?!
Jag har aldrig seriöst velat ta livet av mig, jag ser livet som en.. gåva typ :)
♥ Jag anser att en vän till mig har blivit alldeles för lik mig vilket gjort att jag tröttnat på henne. Synd för hon stod mig nära.. :(
Kommentarer
Postat av: du vet vem

vad jag har hört tar du INTE livet som en gåva. Frågar alltid om vi ska ta livet av oss. Trött på ditt skådespeleri, var dig själv istället

2011-12-17 @ 14:47:56
Postat av: amelia

hjärtat då <3<3<3<3<3<3<3

2011-12-17 @ 14:49:32
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

skärp till dig för fan

2011-12-17 @ 15:15:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0