kommentarer, jag vill ta upp. ;)

2011-01-21 @ 21:21:06
Kom inte på något annat att skriva som rubrik..

Anonym om Hemma från...:
Hejsan! Kan inte du skriva ett inlägg på bloggen om hur du är som vän. Typ som du är första gången man träffar dig också? Det hade varit kul att läsa! 
KRAM.

Svar: Klart jag kan, ska fixa det någon dag! Troligen när jag får tillbaka 'min' egna data. ;)

louise om Lovee!:
haha söta ni är, speciellt emma med alla söta miner :D men nästan lite F-varning på er, skärpning! ;p

Svar: Haha, tyckte kommentaren var lite söt! Haha, verkligen, tycker jag med! :D
& Vi lovar att skärpa oss. haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0