om cirka 15 timmar åker du långt åt helvete

2011-07-22 @ 03:13:19
och jag kommer sakna dig. ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Åh finaste, jag har datan med mig så varje jävla kväll ska vi ses ! ( lär va inne efter 00..) jag ser fram emot de, första semestern utan att sakna en jävla kille ! men istället sakna mina fina vänner.. jag vet redan vad jag ska hitta åt dig där nere, jag har bilden klar för mig och om jag så får springa runt på alla marknader eller åka tåg till alicante så ska jag hitta den där saken för jag vet att den kommer betyda mkt för dig ( & för mig ) om du inte är inne när jag är inne så skriver jag ett lååångt mail om dagen och så får du svara om vad som har hänt hemma och de !

Kommer sakna dig, och som gustav sa : ni är inte bästisr eller bästa vänner

& nä, jag har ju inte en bästa vän men du är en av dem & ska jag vara helt ärlig är du mer som en syster.

Ses snart, ringer dig strax . puss älskar dig

2011-07-22 @ 12:20:32
Postat av: amelia

åh, älskliiiing! Att du alltid får mig tårögd, älskar dig med hela hjärtat.

Nu blev jag riktigt nyfiken på vad du ska köpa! Kommer kolla hela tiden om jag fått mail från dig, det lovar jag dig.

Förhoppningsvis kommer du hem till en tjej som inte längre är singel, hehe, vilket överraskning det skulle bli!

Puss.<3

2011-07-22 @ 16:44:42
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0