kommetar

2011-05-22 @ 16:15:34
Minna om Jag tror inte jorden gick under...:
Fast 20 - 25 minuter vänte tid till att få åka Balder är ändå ganska kort tid , brukar få vänta 40 - 60 minuter.. Ibland så tar det så lång tid att typ 2 st stannar kvar och köar medans dom andra åker nån annan karusell och sen tvärt om :P

Balder är verkligen sjuukt rolig (: ! <3

Svar:
Jag menade inte att själva tiden är seg då jag vet att det brukar vara längre. Eller typ alla sa det. Jag menar mer att Balders "kö system" är segt. Tillexempel i atmosfears kö kan man se den åka ner & allas ansikts utryck, i kanonens kö står man ute i friska lyften osv.. I Balder står man ju som i en gång & den är sjukt seg. SÅ hör man den åka över också. Hehe, det tycker i alla fall jag.
Men den är värd det!
.
Dessutom tänkte jag berätta att mitt sms inlägg jag skrev om att om jag dör. Det skrev jag då jag precis skulle gå upp i atmosfear! Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0