This one's for you and me, living out our dreams

2011-11-26 @ 23:09:47
Läste gamla inlägg och visst föll det en tår.. Detta året är alldeles strax slut och vilken resa jag har haft. Visst, det har inte varit mitt och Potions tävlingsår, men vi hade våra fantastiska stunder och dem flesta har trott på oss även och framför allt när det såg mörkt ut.
AW, hur taggad jag var på att åka dit ner dit tillsammans med honom. Vi skulle stärka vårat självförtroende men det slutade tvärtom. Men lätt en av dem bästa veckorna i sommar.
Det mesta detta året har varit tillsammans med min häst för han står ute i stallet dag ut och dag in bara för mig och han (+ hästar överhuvudtaget) är det jag vill lägga min tid på. Det är det jag vill satsa på till 100 %, det jag brinner för och glöden i mitt liv. Första tanken när jag vaknar (förutom vad fan är klockan?!?! skoldagar) hur, vart och när ska jag till stallet?
Han är den största delen av mitt liv och det vill jag inte ändra på.
.
En bit av ett inlägg som verkligen fick mig att tänka tillbaka var detta:
Lb- På framhoppningen hade han tillbaka sitt "potion flyt" vilket kändes så skönt!
Inne på banan hoppar vi grunden-Helt felfritt! Lyckan jag kände när vi kom i mål var obeskrivlig. Fan vad gutt, helt enkelt!
Detta gjorde att vi kom alldeles för rakt på nian så det blev en omväg till tian.. Sedan glömde jag att tänka så jag svängde snäft som satan till elvan och tolvan, slog i någon bom men alla låg kvar. Tretton & i mål.
Gick upp i ledning men slutade sedan som placerad på plats 14 av 14 placerade! Lycka, lycka, ,lycka. Det var/är inget fel på min vän. (dock tappade han en sko)
Känslan när mina kompisars mammor gråter för att dom är så glada att det gick så bra för mig, när mamma gråter av lycka, när potion strålar av stolthet, när jag slänger mig runt halsen på han när vi är dubbelnolla med en kanon tid efter dom föregående resultaten.. Ja mina vänner, det slår mycket!
.
& detta!! usch, vet inte hur mycket jag grät den dagen.. Både av lycka och riktig sorg.. Men bättre kunde det inte ha slutat!
.
Har så många minnen från detta år med och utan häst, och som många säger -både bra och dåliga!
"Had a dream I was king,
I woke up, still king"
BTW -Åh, saknar mitt pysslande i photoshop!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0